Hayatin çilesine tahammül gerek, Degil mi ki sefa ile cefa.. N.Fazıl KısakürekYazan admin / 5 Nisan 2014 "Hayatin çilesine tahammül gerek, Degil mi ki sefa ile cefa"— N.Fazıl Kısakürekduygusal sözlerNecip Fazıl Kısakürek sözleriBenzer Sözler"Acı diner, gözyaşı da.. Özlem bile azalabilir de bir tek anılar mı kalır yerli yerinde"— Nazan Bekiroğlu"Ben bir kitap olsam , her gün okusan içimi.. Bilirim ki yine anlamazsın halimi. – İbrahim İnecik""“Ne zaman insanların arasına çıksam daha az insan olarak geri dönüyorum.” (Thomas Kempis)""İnsan, büyük bulmaca, çözmeden öleceğim… İnsan bulsam inan ki , alnından öpeceğim… “ Necip Fazıl Kısakürek “""Keşke Ben Allah Kelimesinden Başka, Ağzından Tek Söz Bile Çıkmayan Bir Dilsiz Olsaydım! – Necip Fazıl Kısakürek""Göç eden kuşlar gibi Gidip gelir umutlarım!… (B.Manço)""Gidilmemiş yerlerin, okunmamış kitapların, yerine getirilmemiş sözlerin, dilimin ucuna takılıp kalmış"— Aslı Erdoğan"“Mesafelerin önemi yoktur. Burnunun dibinde olsa ne olacak? Seni anlamıyorsa..”"