Öyle kavuştuk diye, gevşeyip elimi boşta bırakmak yok. Tutulacak o el ! Tut. Gülme tut, tut elimi tut.. – Beni böyle sevYazan admin / 8 Mayıs 2013 "Öyle kavuştuk diye, gevşeyip elimi boşta bırakmak yok. Tutulacak o el ! Tut. Gülme tut, tut elimi tut.. – Beni böyle sev"Aşk sevgi sözlerievlilik sözleriBenzer Sözler"İnsan vardır Zamanla unuttuğun, bide insan vardır zamanı unuttuğun. .""Simetri takıntım var benim, illâ kalp kalbe karşı olacak. :)""Seven sevdiğinin gönlünü etmeden su bile içmez. . . – Hz. Fatıma (r.a)""İnsan değer verdiği şeylere “gözüyle” bakar “yüreğiyle” taşır… Mehmet Deveci""İnsanların ayrıntılara boğulmadığı günlerden kalma güzel bir cümle vardır: Göz gördü, gönül sevdi"— Ali Ayçil"Benimle bir ömür geçer mi ki dedim. Senle geçirmeye bir ömür yeter mi dedi"— Özdemir Asaf"Ölmek unutulmak değil unutulmak ölmektir""Âşık sevgiliden başkasını seyre dalarsa,bu aşk değildir… Aslı yok bir sevdadır"— Mevlana