“Ve diyeceğim o ki; Aşk güzel şey.. vaktinde, ve doğru insanla…”Yazan admin / 27 Kasım 2013 "“Ve diyeceğim o ki; Aşk güzel şey.. vaktinde, ve doğru insanla…”"Aşk sevgi sözleriBenzer Sözler"Sevdiğiniz kişi ile sevgili olmayın. Eş olun. . !"— İlhan Kanbur"Ne bütün erkekler aynıdır ne bütün kadınlar"— Nasibi olan yaşıyor aşkı"Sevdin mi Dünyalık değil, Ahiretlik Seveceksin..""“Şu üç şeyi asla unutmayın: Saygı,Sevgi, ve Güven.. Saygı olmadığı yerde Hakaret..”""Aşk, karşılıklı geçip birbirlerinin gözünün içine bakmak değil, el ele verip ileride aynı noktaya bakmak"— Antoine De Saint Exupery"Evde eşine/annesine yardım eden Erkek; Kılıbık değil, Kalbi ılıktır…""“Şiir gibi bakan kadınları Şiirden anlayan adamlar sevmeli, Sevmeli ki ziyân olmasın o satırlar…”""“Varlığı huzur, yokluğu hüzün olan bir sevdiği, bir seveni olmalı insanın..”"