Keşke sen ben olsan; Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. Keşke ben sen olsam; Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam.Yazan admin / 14 Kasım 2012 "Keşke sen ben olsan; Seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan. Keşke ben sen olsam; Bu kadar sevilmenin tadını çıkarsam."Aşk sevgi sözleriÖzdemir Asaf SözleriResimli sözlerBenzer Sözler"Sonra birini özlersin. Yedi milyar insan buharlaşıp uçar gözünden""İnanç başladığında endişe biter"— Sami Yusuf"Elbiseleriniz eski de olsa kalbleriniz yeni ve temiz olsun Hz"— Ali"“İnsan; İyiliği Kadar Taşlanır, Merhameti Kadar Dışlanır, Kulluğu Kadar Sınanır…”""“Hiç kimseyi yalan söylediğini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.” Tezer Özlü""Herkesin anlayış derecesi farklıdır. Anlattığın her şeyi anlamalarını bekleme"— Bob Dylan"Neden azmin bu kadar süreksiz? Sen mi yoksa davan mı yüreksiz? Mehmet Akif Ersoy""Yaşamın tek bir anahtar cümlesi var; “Kul inşaAllah der, Yaradan inşa eder. ”"