"Yatsam uzun uzun ve kalkmasam… Ve sonra bir uyansam her şey yoluna girmiş olsa.."Yazan admin / 26 Haziran 2015 ""Yatsam uzun uzun ve kalkmasam… Ve sonra bir uyansam her şey yoluna girmiş olsa..""duygusal sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Yeryüzünde çok incindik… Bu gece göklere kaçıyoruz"— Kadim Dolunay"Bir kadın, pişirdiği yemekle beraber pişmedikçe, o yemekte lezzet olmaz"— Atasözü"" Sensiz uyumanın ve uyandığımda yüzünün görememenin ne kadar zor olduğunu biliyor musun?"""" Yanlışı doğrudan sadece bir saç teli ayırsa bile, yanlış yine de doğru değildir." – Harold Lamb""CUMANIZ, İslamın güneşi kadar aydın – Günün Duası"""İnsanları geçimsiz yapan sevgisizliktir. Birbirine düşman eden iletişimsizliktir."""Hem topraktan yaratılmış, hem de toprağa dönünce kendisini kurtların yiyeceği İnsanın, övünmesi neye yarar? Hz. Ebubekir (r.a.)""Nazan Bekiroğlu sözleri / resimli"