“Allahümme bismike emüütü ve ahyâ” “Allah’ım! Senin isminle ölür, senin isminle dirilirim.”Yazan admin / 2 Mart 2013 "“Allahümme bismike emüütü ve ahyâ” “Allah’ım! Senin isminle ölür, senin isminle dirilirim.”"Dini sözlerDualarBenzer Sözler""Bu hayatta en büyük eksiğin nedir ? " deseler Gençken kılmadığım namazlardır derim…""Varacağımız en ileri nokta olan ahireti düşünen bir insan nasıl gerici olabilir? Mehmet Yıldız""ALLah’ı anın, O’nu anmak dertlere şifadır .(Hz. Ömer)""Kul ile Rabbi arasındaki ilk perde, kulun nefsidir. İmâm-ı Gâzâli Hz.""“ Rabbi yessir velâ tu'assir Rabbi temmim bi'l-hayr. . ” "Rabbim! kolaylaştır zorlaştırma.."""Hz. Ali takvâyı şöyle tanımlamıştır: “Allah’tan korkmak Kur’an ve sünnete göre yaşamak Aza kanâat etmek Ebedî yolculuk gününe hazırlanmak.”""" Sabah namazı, günün gidişatını belirler… """“Ey Güzel Allahım.. Küfre düşmekten, kul hakkı yemekten, Son nefeste imansız gitmekten sana sığınırız. Amin.”"