"Hata yaptıktan sonra pişman olmak kişiyi Âdem, o hatayı savunmak ise iblis yapar." Nureddin YILDIZYazan admin / 31 Aralık 2014 ""Hata yaptıktan sonra pişman olmak kişiyi Âdem, o hatayı savunmak ise iblis yapar." Nureddin YILDIZ"Dini sözlerNureddin Yıldız sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"Namazda ruhun ve kalbin ve aklın büyük bir rahatı vardır. Hem cisme de o kadar ağır bir iş değildir. – Bediüzzaman Said Nursi""“Susuyorum. Konuşursam anlamazlar, Ben susarak anlaşılmayı tercih ediyorum" – Charles Bukowski""Şükürler olsun; Öyle birini sevdim ki.. Bırak yüreğimi, Gözlerimin bile mecali yok aldatmaya.. Elhamdülillah…"— Ömer Aslan"“Sağdaki kuş ; Küstüm sana… Soldaki kuş ; Asıl ben sana küstüm… Ortadaki kuş ; Ömrümü yediniz be.. :))”""Hayat böyledir işte.. Hep o kıyamadıklarımız kıyar bize ! Anton Çehov""Ne sözleriyle seni etkileyene, ne de göze hitap edene aldan, Sen sen ol sadece yüreğiyle yüreğini titretene bağlan…""“Allah’ım! Bize verdiğin nimetlerin şükrünü eda etmeyi nasip eyle…”""Her yüreğin harcı değildir dokunmadan SEVMEK.. Ve her yüreğin harcı değildir dokunduğun uğruna.. – Bedirhan Almas"