Şükür etmedikten sonra dünyaları yesen ne fayda!.. Şems-i TebriziYazan admin / 16 Temmuz 2014 "Şükür etmedikten sonra dünyaları yesen ne fayda!.. "— Şems-i Tebrizidini anlamlı sözlerResimli sözlerŞems-i Tebrizi sözleriBenzer Sözler"“Gitme” diyebilecek kadar güçlü olmalı insan hayatta.. Çünkü, hiç kimse kaybettiklerini unutabilecek kadar"— Victor Hugo"Mahzun olma bir kapının seddine; Allah açar bin kapı, bir yerine. – İmam Rabbani Hz.""Herkes ne çok konuşuyor, Ne çok yalan üst üste. Herkes ne çok inanıyor, Ne çok kanan üst üste"— Bedirhan Gökçe"Yaşlandıkça dine dönülmesi, sınava 1 gün kala çalışmak gibidir…""Allah’ım; Yârin âmin diyeceği duâları düşür nâsibime"— Beyza Alioğlu"“Beyinlerimiz savaşsın isterdim, Ama görüyorum ki silahsızsınız bayım.” – Franz Kafka""Ben küçükken, herkes büyüktü. Sonra ben büyüdükçe baktım ki, bazıları büyük"— Bedirhan Gökçe"Bir kadının içindeki masum meleği erkek keşfeder; ama o meleğin tüm masumluğunu da yok edecek olan yine erkektir"— Aldous Huxley