Allah hiç kimseye, ”iyi ki tanımışım” dediklerimizi, ”keşke hiç tanımasaydım” dedirtmesin..Yazan admin / 27 Mart 2013 "Allah hiç kimseye, ”iyi ki tanımışım” dediklerimizi, ”keşke hiç tanımasaydım” dedirtmesin.."anlamlı sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Çözemedim Bazılarını! Uzaktan mı adamlar, Adamlıktan mı uzaklar..? Polat Alemdar""Bencillik, gözüne takılmış ayna gibidir. O gözler nereye bakarsa baksın kendinden başka birini görmez. {Hz.Mevlana}""Mutlu olmak istiyorsan, bir amaca bağlan; insanlara ya da eşyalara değil"— Albert Einstein"Elinden geldiği kadar bir gönlü perişan etmemeğe çalış. Çünkü, bir “ah” cihanı altüst eder.| Şeyh Sâdi""Bir kadının en büyük kariyeri; Cenneti ayaklarının altına almasıdır… Osman Nuri Ünsal""Tabi bu kafayla buzdolabına siyah bir örtü örtüp hacı da olabilirsiniz"— Cübbeli Ahmet Hoca"Yaşadığım hiçbir şeyden pişman olmadım diyenlere şaşıyorum. Hiç mi günah işlemedin? Enes Kenan Aklan""Bizlere Allah’ı hatırlatan kelimeleri, yüzleri, sözleri çıkar karşımıza Rabbim! Mehmet Deveci"