“Güzeldir hayranı olmak Nebi’nin; Ama sadece hayranlık yetmez. Onun gibi olmadıktan sonra, bu yol ilelebet bitmez…”Yazan admin / 25 Mart 2013 "“Güzeldir hayranı olmak Nebi’nin; Ama sadece hayranlık yetmez. Onun gibi olmadıktan sonra, bu yol ilelebet bitmez…”"dini anlamlı sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"“Zor zamanımda yanımda yoksan, mutlu anlarımı seninle paylaşamam.” Küçük Prens"""Sabrını olur olmaz kişilerde tüketirsen, kimseye tahammülün kalmaz."""Belki kavuşursam üzerim dedim"— Ben senin uğruna senden vazgeçtim" "Edepli gençlerin ilişki durumu; Helâlini bekliyor… =) """Susmanın yorgunluğu da, İnsan kalabilmenin kırgınlığı da, Bazen dayanılır gibi değil… | Uğur Gökbulut""“Hiç kimseye güvenmiyorum diye birşey yoktur, Zamanında o’na güvendiğim için, artık kimseye güvenmiyorum diye birşey vardır.”""" Kimseden bir şey bekleme, böylece asla hayal kırıklığı yaşamazsın." – Sylvia Plath""Tevbeyi unutup, uzun emellere kapılmayın! Başkasını hayra teşvik edip.. Gavs-ı Sani Abdulbaki Hz. (K.s)"