“Nerde olursan ol sana gelirim yine… Yeter ki yüreğin değsin yüreğime…”Yazan admin / 15 Kasım 2015 "“Nerde olursan ol sana gelirim yine… Yeter ki yüreğin değsin yüreğime…”"Aşk sevgi sözleriResimli sözlerRomantik sözlerBenzer Sözler"Olası varsa, olurdu. Nasiple kavga edilmez..!Emre Gökçe""Toprak bir gün yağmurun kıymetini anlayacak; fakat o gün yağmur yağmayacak. – Nicanor Parra""O kadarını da yapmaz’ diye düşündüğüm herkes tam olarak o kadarını yaptı""Ya Ali; Bugün gülümsemeni görmeyince “Benden razı değilsin” sandım..""Benimle çıkarmısın ? yoldan mı ? :(""Sakın ola köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme!! Olur ya tam yarı yolda köprü yıkılıverir..""Anneye : Acıktım… Üşüdüm… Çok sıcak… Yapabilirmiyim… Şey izlemek istiyorum… Babaya : Annem nerde?""Haksızlığa sapıp bütün Insanların senin Peşinden gelmeleri yerine Adaletli davranıp tek Başına kalman daha iyidir ~Gandhi~"