Ve ben her şeyi Rabbim 'e bıraktım . Sabırdayım, bekliyorum.Yazan admin / 14 Ocak 2014 "Ve ben her şeyi Rabbim 'e bıraktım . Sabırdayım, bekliyorum."Dini sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Sus Gönlüm.. Bütün bu susmalarına karşılık her şeyin Hayırlısının olacağına İnanarak sus"— Hz. Mevlana"Yokluğunuzu hissetmeyeni, varlığınızla rahatsız etmeyin. – Bob Marley""Bir Ayete sımsıkı tutundum, “Allah sabredenlerle beraberdir” Bırakırsam kaybederim,biliyorum. – Ertuğrul Bayam""Ne mutlu hayatına karlar yağdığında, Güneşli günlerini unutmayıp, Şükrünü"— Yusuf Arslan"“Doğru insan, söylediği ile değil yaşadığı ve yaşattığı ile doğrudur.”""Derdi de Hüznü de Kederi de Yaradan Rabb’e binlerce şükür olsun..""Zor zamanların birinci faydası, dost bildiklerimizi bize yeniden ve sahiden tanıtmasıdır"— İbrahim Tenekeci"Eğer şimdiye kadar başımıza gelenler bize bir şey öğretmediyse, bundan sonra bildiklerimiz"— İsmet Özel