"Kıskançlığımın bana verdiği yetkiye dayanarak kimseyle samimi olmanı istemiyorum.."Yazan admin / 26 Nisan 2014 ""Kıskançlığımın bana verdiği yetkiye dayanarak kimseyle samimi olmanı istemiyorum..""espirili aşk sevgi sözlerikıskançlık sözleriBenzer Sözler"“Bir kızın evde kalmasının tek sebebi şiddetli seçimsizliktir :))”""Eskiden mendiller aşıkların göz yaşlariyla ıslanırdı. Şimdi ise gerçek aşk kalmadığından fabrikadan ıslak çıkıyor.""' hayırlı geceler ' diyen bir yârimiz olmasa da , ' yat zıbar ' diyen bir annemiz var çok şükür:))""“Gelecekteki eşime bir not, çabuk gel vicdasız her yer haramlarla dolu…” :)""" Sevildiğini bilmek insanı çok mutlu ediyor.. Yani eder.. ederdi herhalde…" :):)""“Bugünde aramadı beni çünkü telefonun yaydığı radyasyondan etkilenmemi istemiyor. beni düşünüyor ..” :):)"""Adamın konuşmadığı bi Kız Kulesi kalmış, hala helalimi bekliyorum diyor.."☺""“La birisi benim ruh eşimle evlendide ben açıktamı kaldım acaba?” :)"