"İnsanın her daim özlediği, kavga ettiği, küstüğü ve bir de nazının geçtiği "Canı" olmalı.."Yazan admin / 17 Haziran 2014 ""İnsanın her daim özlediği, kavga ettiği, küstüğü ve bir de nazının geçtiği "Canı" olmalı..""Aşk sevgi sözleriBenzer Sözler"İstediğin zaman lambayı söndür. Senin karanlığını da tanır ve severim. – Tagore""" Sensiz uyumanın ve uyandığımda yüzünün görememenin ne kadar zor olduğunu biliyor musun?"""İnsan sevdiğini anar, andığını severmiş.. Neyi anıyorsan sevdiğin odur… | Serdar Tuncer"""Bırak da seni ben seveyim. Yabancıya gitmesin gözlerin.” Yuja Dab""“Hiç kimseye bunun neyini beğendin deme, gözün değil gönlün işidir sevmek…”"""Kadınlar erkeklerin 'Gelirlerine', Erkekler de kadınların 'Giderlerine' baktıkları sürece; biri geliiirr biri gider.."""Dünyadaki en değerli arsa, Sevdiğinin kalbinden bir parçadır!… Ş"— Semiz"Sevgili Dost, Herkesin seviyormuş gibi yaptığı; ancak sevginin ne olduğunu"— Ali Ural