"Ne mi yoruyor insanı en çok? Samimiyetsiz samimiyetler…"Yazan admin / 27 Ekim 2013 ""Ne mi yoruyor insanı en çok? Samimiyetsiz samimiyetler…""anlamlı sözlerBenzer Sözler"Dert etmemeli insan bazen… Çünkü Efendimiz der ki; ”İyilik zâyi olmaz, kötülük unutulmaz, herkes ettiğini bulur.”""Eğer hala nefes alıp verebiliyorsan, hayatta bir şeyleri değiştirebilme şansın var demektir…""Hayatımızın yarısını uyuyarak geçiriyoruz, Diğer yarısını da uyutularak..""Kendimiz dışında nereye koştuysak, gurbette kaldık . . – Nurettin Topçu""Nasılsa inanmak istediklerine inanacaklar. O yüzden kendin ol! Bernard Shaw""İnsanı yol değil, yol arkadaşı yorar…| İbrahim Tenekeci""Söz kurşun gibidir; kimi neresinden vuracağı belli olmaz… Mehmet Deveci""Sustuklarımı anlayanlar ile yürekten anlaşırım… Berre Bek"