“Bana da yazıklar olsun… O kadar iyi biliyorum ki; şimdi çağırsan, yine geleceğim.” – Ceyhun YılmazYazan admin / 18 Kasım 2012 "“Bana da yazıklar olsun… O kadar iyi biliyorum ki; şimdi çağırsan, yine geleceğim.” – Ceyhun Yılmaz"Ayrılık sözlericeyhun yılmaz sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"" Hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey, Kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçmem oldu…""""Hiç kimse ilk tanıdığın günkü gibi kalmaz. Bu yüzden insanlara tüm benliğinle güvenme.." – Pablo Neruda""Hayrın tamamı üç şeyde toplanmaktadır: Gündüzünü sana hayırlı olacak şeylerle geçiremiyorsan zararlı şeylerle geçirme!""Baba sözleri / Resimli""Kötüler kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar"— Tolstoy"Asla başka insanlar üzülmesin diye kendini üzme.. Unutma; sen kaldırabiliyorsan onlar da kaldırabilir! Bob Marley""Hiç kimse geriye gidip yeni bir başlangıç yapamaz. . – M.Robinson"""Bana dünyayı kucakla deseler, Ben gider anneme sarılırım…""