“Bana da yazıklar olsun… O kadar iyi biliyorum ki; şimdi çağırsan, yine geleceğim.” – Ceyhun YılmazYazan admin / 18 Kasım 2012 "“Bana da yazıklar olsun… O kadar iyi biliyorum ki; şimdi çağırsan, yine geleceğim.” – Ceyhun Yılmaz"Ayrılık sözlericeyhun yılmaz sözleriResimli sözlerBenzer Sözler""Sözün bittiği yerde 'Nişan' Sonra da 'Düğün' başlar, Allah herkese nasip etsin İnşAllah:)"""Ne kadar yürürsen yürü; Arkanda bıraktığın yol kadar güçlü, ve henüz yürümediğin yol kadar zayıfsın… (B.Vian)""Ağız dolusu sustum ben oysa… Konuşsam; Farkımız kalmayacaktı..! Bedirhan Gökçe""Senin dindarlığını arttıran dost, her karşılaştığında avucuna bir altın koyan dosttan daha hayırlıdır."— Bilal İbn-i Sa’d"İslam deyince burnuma çorap kokusu geliyor… | F. Rıfkı Atay O koku senin ciğerlerinden geliyor ahmak…"— N. Fazıl Kısakürek"Değil mi ki, kavuşmalarımız topal ayrılıklarımız koşar adım"— Cahit Zarifoğlu"Bu mâzlumlarında konuşacağı bir gün var , Ve biz ona. . | Faruk Yiğit Araz""Ey yolcu ! Her an Allah’ın huzurunda olduğunu bil.. Tövbeyi dilinden kalbine indir ki; kötülük seni gördüğünde yolunu değiştirsin…"