Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok. Şems-i TebriziYazan admin / 7 Ocak 2013 "Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok"— Şems-i TebriziDini aşk sevgi sözleriResimli sözlerŞems-i Tebrizi sözleriBenzer Sözler"İmanın tadını almak isteyen,Sevdiği kişiyi Allah için sevsin…- Hz. Muhammed (s.a.v )"""İstediğin kadar bağır, çağır; Susan birini yenemezsin." – Fringe""“ Birisi var Allah'ım , Her gün yeniden aşık olduğum , Sen onu, bana bağışla lütfen . . . ” l Faruk Yiğit Araz""En karmaşık dünya,'İnsanın içi'dir.| Faruk Yiğit""Özlüyorsun ama gelsin istemiyorsun. Mesaj atsın istiyorsun ama konuşmak istemiyorsun"— Ali Lidar"“İnsan fırsatların gelmesini bekler, fırsatlar da insanın gelmesini… ” Paulo Coelho""“Okunan her selada, gördüğün her cenazede, aldığın her ölüm haberinde, anlaman lazım, ölümün sana bir adım daha yaklaştığını…”""“Ne kadar yaşayabileceğini biliyor musun ? O halde sarıl sevdiğine son nefesin gibi” Gabriel Garcia Marquez"