Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok. Şems-i TebriziYazan admin / 7 Ocak 2013 "Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok"— Şems-i TebriziDini aşk sevgi sözleriResimli sözlerŞems-i Tebrizi sözleriBenzer Sözler"Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.. – İlhan Berk""“Yanlızlık mı dedin? En yakın Seccade’ye kaç adım uzaktasın ?”""Seyahatte cam kenarı sanki yalnızların yeridir. Çünkü aslında orası, başını koyacak omuz"— Can Dündar"Kime ne kadar çok iyilik yaparsan yap, O senin hep iyilik amaçlı yaptığın kötülüğü konuşur""Ey "Âşk" , ne kadar da kirli hâle getirilip , yanlış anlaşılan"— Fatih Yağcı"Önemini anlatan namaz sözleri"""Ey gözlerime en çok yakışanım, alnımın yazısı, ahiretimin meyvesi yârim.."""“Nereden başlayacağını bilmiyorsan; Bismillah’la başla!”"