Nimet içinde iken dostluktan söz açıp, ‘kardeşim’ diyeni dost sayma..Yazan admin / 14 Ocak 2013 "Nimet içinde iken dostluktan söz açıp, ‘kardeşim’ diyeni dost sayma.."Şeyh Sadi Şirâzî sözleriBenzer Sözler"Halkın bahçesinden padişah bir elma yerse, adamları ağacı kökünden sökerler"— Sadi Şirazi"Yazın ne giyeyim, kışın ne giyeyim, derken kıymetli ömür böylece harcanıp gitti"— Sadi-i Şirazi ks"“Düşmanlarınızla oturup kalkan, sizin dostunuz olamaz.” Sadi Şirazi Hz."""Ya unuttuğun kadar özgürsündür, Ya da unutamadığın kadar esirsindir…" – Sadi Şirazi""Kalbi kırıkların hatrını sor, onları sevindir"— Bir gün seninde gönlün incinir"Zulmedenleri affetmek,suçsuzlara yapılan haksızlıktır"— Şeyh Sadi Şirazi"Ne etrafınızı kıracak kadar sert, ne de karşınızdakilere cesaret verecek kadar yumuşak olunuz"— Sadi Şirazi"Suçluya acımak, suçsuza ve masuma ihanet.. Sadi Şirazi – Bostan"