Ben bi pazar’dan sonra pazartesini Bir de azar’dan sonra özür dilenmesini hiç sevmedim! Ahmet Özhan UygunYazan admin / 28 Ocak 2013 "Ben bi pazar’dan sonra pazartesini Bir de azar’dan sonra özür dilenmesini hiç sevmedim! Ahmet Özhan Uygun"Ahmet Özhan Uygun sözlerikırgınlık sözleriözür sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"“Ve ben; aşık olduğum adamın, aşık olduğu kadınım Elhamdulillah, diyebilmek ne güzel.”""Gözünüze, gönlünüze, yüzünüze, ömrünüze Rahman ayetleri dokunsun"— Mehmet Deveci"" Herşeyi Öğrendimde 3 şeyi Öğrenemedim. 1- ADAM Satmak.. 2- İNSAN Ayrımı Yapmak… 3- YALAKALIK Yapmak… Cahilliğime Verin….!"""Her yüreğin harcı değildir dokunmadan SEVMEK.. Ve her yüreğin harcı değildir dokunduğun uğruna.. – Bedirhan Almas""İnsan iyi bir kimse olsa bile kötülerle dolaşır, kötülerle bulunursa bozulur, kötülerden olur. — Gavs-ı Kasrevî (k.s)""Sahte arkadaşlar gölgemiz gibidir, güneşli havada yürürken dibimizde dolanır, ama karanlığa geçtiğimiz"— Christian Nevell Bovee"Bir avuç toprak, biraz da suyum ben… Neyimle övüneyim, İşte buyum ben… Yunus Emre""“Ve yalnızlık kulağıma fısıldadı; Bugünde benimlesin..”"