Hayatta en zor şey de; İnsanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.Yazan admin / 8 Mart 2013 "Hayatta en zor şey de; İnsanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır."anlamlı sözlerResimli sözlerWilliam Shakespeare sözleriBenzer Sözler"“Kadın erkeğin kaburgasından yaratıldı ayaklarından yaratılmadı, öyle olsaydı ezilirdi.”""Hayattan azar yedin diye üzülme çocuk…""Uğruna fedakârlık yapmadığın sevgiyi, yüreğinde taşıyıpta kendine yük etme,!” [Mevlânâ]""Kimse Benimle Oynamıyor.. Diye Ağlayan Çocuk ! Sen Büyü, Bak Ne Oyunlar Oynayacaklar Seninle..!!""“ Ben MevLadan isterim. Verirse YüceLiğidir , Vermezse imtihanımdır . ” [ Şems-i Tebrizi ]""Bi hayli kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden. Belki hayata, belki kendime"— Can Yücel"Çocuklarınıza "Doğu Türkistanda ki, Suriyede ki kardeşlerime de çikolata gönder Allahım" İhsan Şenocak"""Bazı insanlarla yüzleşmek zordur, haksız çıkarsın. Çünkü onların galip gelecekleri.." – Bernard Shaw"