İnsanlar Bir İyilikten Çok,İncinmenin Karşılığını Vermeye Hazırlıklıdırlar..Yazan admin / 15 Mart 2013 "İnsanlar Bir İyilikten Çok,İncinmenin Karşılığını Vermeye Hazırlıklıdırlar.."anlamlı sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Keşke yüzümüzdeki siyah noktalardan rahatsızlık duyduğumuz kadar"— Bekir Develi""Paylaşacak dostların yoksa, İyi şeylere sahip olmanın anlamı yoktur.." – Seneca""Bin zulme uğrasan da, bir zulüm yapma"— Hz. Ali"Alkışlara inanmayın; çoğunluk alkışlıyorsa iyi, güzel ama alkışlayanlar ya dalkavukların elleriyse"— Abraham Lincoln"Hayatta olduğunuz müddetçe, ömrü fırsat biliniz! Bir müddet sonra hayat kapısı kapanacak.. Abdülkâdir Geylâni (r.a)""Konuştuğum için pişman olmuşumdur ama sustuğum için asla pişman olmadım. . .| Lokman Hekim (a.s)""Kime ne kadar çok iyilik yaparsan yap, O senin hep iyilik amaçlı yaptığın kötülüğü konuşur""Bütün insanlar aynı dilde gülümser… :))"