Vasiyetimdir Her şeyimi zamanın sahibine bırakıyorum Çünkü , ” İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci’un ” Ertuğrul BayamYazan admin / 18 Nisan 2013 "Vasiyetimdir Her şeyimi zamanın sahibine bırakıyorum Çünkü , ” İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci’un ” Ertuğrul Bayam"Ertuğrul Bayam sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"“Kötü zamanlar iyi olmak için var azizim.. – O yüzden sabret..” İbrahim İnecik""Sessizce sev.. Usulca.. Kainatı telaşa vermeden.. Melekleri ürkütmeden sev… Kemal Sayar""Herkesin başını alıp gidesi vardır ama aklındakileri sığdıracak valiz bulamaz"— Nazan Bekiroğlu""Kardeş, sakın duâdan ayrılma ! Kabul edilmiş, edilmemiş, bununla bir işin yok senin."""Sen Benim , Seni Nasıl Sevdiğimi, Bir Başkasını Sevdiğinde Değil. .""“Fazla ısrar etmeyeceksin. Elinden geleni hakkıyla yapıp, bekleyeceksin. İnat iyidir ama kıvamında.”""Gidecek yerin kalmadığında zoruna gider hayat… Caner Yaman"""Zihnimi asmak istiyorum. Uzun ve dayanıklı bir ipe mandallarla asmak. Yenilensin, dinlensin, kendine gelsin diye…” Mehmet Deveci"