Ya Rabbi..! Gönlümün tesbihine umut boncukları dizdim tane tane.. Her bir çekişte “Af” diyerek sığınıyorum rahmetine…Yazan admin / 19 Nisan 2013 "Ya Rabbi..! Gönlümün tesbihine umut boncukları dizdim tane tane.. Her bir çekişte “Af” diyerek sığınıyorum rahmetine…"Dini sözlerDualartövbe sözleriBenzer Sözler"Yazık sana! Cehennemlik işleri yaparken cenneti umuyorsun. Geçici şeylerle avunuyor"— Abdulkadir Geylani"Takvadan üstün azık yoktur. Susmaktan güzel bir şey yoktur. Bilgisizlikten zararlı düşman yoktur. Cafer-i Sadık (k.s.)""Haddini Bil Ey Müslüman ! Sen Allah'ı ADALETSİZLİKLE nasıl sorgularsın !? Uğur Akkafa""Allah Terk Etmesin Kalbi, Gerisi Teferruat …""“Allah’ım, günümüz, Cuma ile aydınlattığın gibi, bugün yapacağımız iyi işlerle, ahiretimizi aydınlat…”""“Şeriat der ki: seninki senin, benimki benim. Tarikat der ki seninki senin, benimki de senin. Marifet der ki: ne benimki var..”""“Kimsenin pişmanlığı olmak istemem, Rabbim koru beni. . .”"""Allah'ım, Benim de bindiğim otobüs, Bir gün Medine'ye gitsin, Ne olur..""