“Oku” Emrini, “Diploma al” diye anlamış olmanın bedelini çok ağır ödüyoruz. – Sait ÇamlıcaYazan admin / 5 Ağustos 2013 "“Oku” Emrini, “Diploma al” diye anlamış olmanın bedelini çok ağır ödüyoruz. – Sait Çamlıca"Dini sözlerKuran-ı Kerim sözleriBenzer Sözler"Allah aşkı neler yaptırmaz ki insana? Bir can değil, binlercesi feda olsun yoluna. Cumanız Mübarek Olsun…""Ramazan eğlence ve ziyafet ayı değil; diriliş ve mücahede mevsimidir"— İhsan Şenocak"Hayret ederim o kişiye ki; Hastalık korkusuyla kendiniyemekten perhiz eder de..| Yahya bin Muaz""İki gözüne karşılık dünyayı verseler kabul edermisin; Etmezsin Peki neden iki gözünü verene secde etmezsin""Elimi sallasam ellisi (: Lâkin gönlümün arzuladığı Abdestlisi…"""Cehennemde yangın çıkışı var zannediyoruz… Yoksa bu kadar günahın başka izahı olamaz.."""İnsan diyorum; Nasibinden bir adım dahi öteye gidemeyeceğini bilmesine rağmen niye üzülüyor . . . ?""Oruç da susar, Oruç da acıkır. Orucun susadığı ve Ab-ı hayat gibi kanamadığı su, Kur’an"— Sezai Karakoç