Asla pişman olmayın! Eğer sonucu iyiyse, mükemmel. Eğer sonucu kötüyse bu bir tecrübedir!… (V.Holt)Yazan admin / 29 Ağustos 2013 "Asla pişman olmayın! Eğer sonucu iyiyse, mükemmel. Eğer sonucu kötüyse bu bir tecrübedir!… (V.Holt)"anlamlı sözlerpişmanlık sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"“Ya kocam olursun, ya çocuklarımın babası ya da annemin damadı tercih senin.”""Karıncaların sesini duyan RABB’im, Elbette gönullerin feryadını da duyar… Hz. Mevlâna""Seni bulamayan insan ne kadar da yalnız Allah’ım… Cengizhan Konuş""Sen gül ol da, uğruna ötmeyen bülbül utansın. – Hz"— Mevlana"“Karısı astım olduğu için sigarayı bırakan adam ‘seni seviyorum’ demesede olur lan…”""" Nasıl yapacak bir şey yok? Dua var, Tövbe var, Şükür var, Zikir var…""""Allah ile aranda dünyadan başka perde yok. Yırtıp at onu." Cüneyd-i Bağdâdî Hazretleri""“Yolun açık olsun. En çokta bana dönen tarafı.” Ahmet Batman"