Eşler Arasında Abdest sırası için kavga diye bişey var..Yazan admin / 5 Eylül 2013 "Eşler Arasında Abdest sırası için kavga diye bişey var.."Dini sözlerevlilik sözleriBenzer Sözler"Allah'ım , Senin ile benim arama kimsenin girmesine. . | Faruk Yiğit Araz""Huzurun bir resmi varmı bilmem ama.. Bir ismi var ALLAH C.C ♥""“Erkek dediğin yumruğunu masaya vuracak ve diyecek ki ; bu evde bulaşıkları ben yıkarım.. ” :))""Öyle yaşa ki..Çocukların adalet sözcüğünü duyduklarında seni hatırlasınlar""Yoktan da, vardan da ötede; bir ‘Var’ vardır… Sezai Karakoç""Ben sevgiyi kocamdan öğrendim – Rüveyda Ayyıldız ( Bir evlilik hikayesi )""Yaşayamadıklarıma EYVALLAH!, Yaşadıklarıma ELHAMDÜLİLLAH !""O dört rekatlik Sabah Namazı, bütün dünya meşgalelerine değer…"