Derin bir insanım ben… Herkes anlayamaz…Yazan admin / 8 Aralık 2013 "Derin bir insanım ben… Herkes anlayamaz…"manidar sözlerBenzer Sözler"Benimle çıkarmısın ? yoldan mı ? :(""Kendi menfaatleri söz konusu olduğu zaman hiçbir ölçü tanımayan insanların arasında yaşıyoruz"— İbrahim Tenekeci"Her gün aklımdan geçiyorsun, İnsan bir selam verir…! (A.Veysel)""Geldiğin kadar değil… Göründüğün kadar mutlusun… Ve sakın unutma… Gittiğin kadar değil; Hak ettiğin kadar unutulursun… Can Yücel""Kurban olduğum Allah'a bile günde beş vakit ulaşabiliyorsak. . .""Hayvandan insana dönen yoktur ama, İnsandan hayvana dönen çoktur"— Necip Fazıl Kısakürek"“Hiç kimse yerinde saymaz; felaketine veya saadetine doğru yürür.” İsmet Özel""”Egosu yüksek, karakteri düşük insanları hayatımda istemiyorum.”"