OImuyorsa oImadığı daha iyi oIduğu içindir, bırak oImasın. – Ahmet BatmanYazan admin / 19 Ocak 2014 "OImuyorsa oImadığı daha iyi oIduğu içindir, bırak oImasın. – Ahmet Batman"ahmet batman sözlerianlamlı sözlermanidar sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Hz. Ebu Bekir sözleri / resimli / dini""Allaha Kavuşmak, Kötü İnsanlardan Uzak Durmakla Olur"— Hz Ali r.a"Kaç el değdi tokmağına ey koca kapı..kaç mezarda yatan candan ter var yüreğinde.. – Ayşe Derin Karakoç""“Yalnızlığın en kötüsü, seni anlamayanların arasında kalmaktır”. [ Hz. Mevlana ]""“Evlat neydi tam olarak; Korktuğun yer, canının en tatlı yeri.. Baktığın gözün, tuttuğun ellerin, yürüdüğün ayakların..”""Kısmet, bütün isteklerin dolaşıp geldiği son duraktır. . .""Öfkeliydim, kendime karşı öfkeli. Hep böyle olurum"— Aylarca sessiz kalırım.. Amin Maalouf"Vefalı insan; bir çok zararınızı da görse, bir iyiliğinizi unutmaz."