"Çok güvenme, çok sevme, çok umut etme. Çünkü çok fazlalar.."Yazan admin / 27 Nisan 2014 ""Çok güvenme, çok sevme, çok umut etme. Çünkü çok fazlalar..""acılı sözlerBenzer Sözler"“Çok gülüyorsun bu aralar diyorlar. Saklayacak çok acım var, diyemiyorum..”""Bîlîyormusun; İnsan acı çektîğinde uyumayı başka türlü sever…""“Öleceğim zaman onu çağırın… Son nefesim de ona bir tek şunu söyleyeceğim.. Öyle gidilmez böyle gidilir…”"""En kötüsü de etrafa renk saçarken, kendi içinde siyah olmak."""Herkesin bir umudu vardır. Bir savaşı, Bir kaybedişi, Bir acısı"— Turgut Uyar""Kendine hakim olmayanı,hayatına hakim edersen,tutar en masum yerinden.."""Acı diner, gözyaşı da.. Özlem bile azalabilir de bir tek anılar mı kalır yerli yerinde"— Nazan Bekiroğlu"Acı çekmeyenler, başkalarının acı çekebileceğini akıllarına bile getirmezler."