"Hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey, – Kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçmem.."Yazan admin / 4 Mayıs 2014 ""Hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey, – Kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçmem..""sert ağır sözlersitemli sözlerBenzer Sözler"“Denemediği bir şey kalmayan insan, acaba bir gün insan olmayı deneyecek mi?”"— Ali Ural"Bu ilişkide bir şey eksik diyordun ya.. Evet haklıydın, bir şey eksikti. Sen hiç yoktun mesela. – Yılmaz Erdoğan""İçimizde Selâ'sı okunanların, ALLAH taksiratını affetsin….""“Aldatan kişinin cinsiyeti ne olursa olsun, medeni hali şerefsizdir.”""" Hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey, Kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçmem oldu…"""“El üstünde tutulmak için illa tabuta mı girmek lazım..”""Sitemkar sitemli sözler / resimli"""Ömür kısa, vakit az… Anlamak için, Yitirmek mi gerekir?""