"Hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey, – Kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçmem.."Yazan admin / 4 Mayıs 2014 ""Hiç şüphesiz yaptığım en doğru şey, – Kendini vazgeçilmez sanan insanlardan vazgeçmem..""sert ağır sözlersitemli sözlerBenzer Sözler"“Denemediği bir şey kalmayan insan, acaba bir gün insan olmayı deneyecek mi?”"— Ali Ural"“Hoşgöre hoşgöre, sonunda hiç görmek istemiyorsun insanların çoğunu.”""Bir köpeğin dostluğu, bir dostun köpekliğinden iyidir. – Yılmaz Güney""“Kadın vardır yiğit doğurur, oymağı devlet eder; Kadın vardır it doğurur memlekete dert eder!”""“Aldatan kişinin cinsiyeti ne olursa olsun, medeni hali şerefsizdir.”""İçimizde Selâ'sı okunanların, ALLAH taksiratını affetsin….""Yabancı bir şarkı gibiyim dinleyenim çok anlayanım az.. –"""Ömür kısa, vakit az… Anlamak için, Yitirmek mi gerekir?""