İçiniz kor gibi yanarken susmak, acıların en beteridir.. G.LorcaYazan admin / 19 Temmuz 2014 "İçiniz kor gibi yanarken susmak, acıların en beteridir"— G.Lorcaacılı sözleranlamlı sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"“Öyle bir güzele vurgunum ki, güzelliğinin zekatını verse yeryüzünde çirkin kalmaz”"— Serdar Tuncer""Alıp başımı gidesim var da, aklımdakileri sığdıracak valiz bulamıyorum.."""“Bir kez kaçar uçurtması, sonra gökyüzüne küser insan.“ – Hermann Hesse""“Çocuklarımıza Allah’ı anlatmadığımız sürece dünya kirlenip duracak.” Cengizhan Konuş""Henüz layık değilken tomurcuk kadar aşka, Sana gül bahçesini kim açar benden başka! Cemal Safi""Aliya izzetbegoviç sözleri / resimli""Kimi sabrından susar, kimi saygısından, kimisi de sevgisinden. . .""“Sen; Onun sorduklarına cevap vermeye bile tenezzül etmezsin, O seni susturduğunu…” – Yılmaz Erdoğan"