“İnsanlardan nefret etmiyorum, sadece onlar etrafımda olmadığında daha iyi hissediyorum.” – Charles BukowskiYazan admin / 8 Kasım 2014 "“İnsanlardan nefret etmiyorum, sadece onlar etrafımda olmadığında daha iyi hissediyorum.” – Charles Bukowski"Charles Bukowski sözlerimanidar sözlerResimli sözleryalnızlık sözleriBenzer Sözler""Hafızası olmalı insanın, hiç değilse; aynı hataları, aynı bahanelerle tekrarlamaması için…" – R.Will""“Ev ne kadar ufak olursa olsun, içinde saygı, sevgi, birlik ve beraberlik varsa, işte o ev mutluluğun tek adresidir..”""Evdeki hesabımız bile Çarşıya uymuyorken, Ahiret hesabımızın vay haline… Necip Fazıl Kısakürek""Kadını meta yapan, gençken vitrine koyup yaşlıyken kenara atan zihniyete sonsuza kadar yuh olsun"— İhsan Şenocak"Edep, Aklın Tercümanıdır… Herkes Edebi Kadar Akıllı, Aklı Kadar Şerefli, Şerefi Kadar Kıymetlidir…""Ve görüyorsun ki ; alnımıza yazılanla yüreğimize kazınan bir olmuyor"— Faruk Börklü"Bir hatırlatma:Aklınız neredeyse, ahlâkınız da oradadır.İbrahim Tenekeci""Kısmet etmiş ise Mevlâ; El getirir, yel getirir, sel getirir… Kısmet etmez ise Mevlâ; El götürür, yel götürür, sel götürür… Hz. Mevlâna (K.S)"