" Adam dediğin iki bayanın arasında kalıyorsa, biri eşi diğeri de kızı olmalıdır."Yazan admin / 10 Kasım 2014 "" Adam dediğin iki bayanın arasında kalıyorsa, biri eşi diğeri de kızı olmalıdır.""evlilik sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"“RABBİM… Ellerini ellerime el edenlerin kalplerine; NAMAZ aşkı ver… [AMİN] ♥♥♥”""Para ve insan arasındaki karşılıklı ilişki söyledir: İnsan paranın sahtesini yapar, para da insanın"— Benjamin Franklin"“Değerini bilmiyorsa onun için mücadele etmenin ne anlamı var?” Léon""Ettiğin duanın yağmur olduğunu düşün – Mehmet Deveci""Kıza diyorum ki; perdeleri sen seç, ben takarım. – AhmetBatman.""Pazartesi sendromu, sosyete şımarıklığıdır. Ekmeğinin peşinde olanlar için pazartesi, ‘Besmele’dir"— Cahit Zarifoğlu"“Yalnızlığın en kötüsü, seni anlamayanların arasında kalmaktır”. [ Hz. Mevlana ]""Ama Allah bilir ya, ne saklıyayım..Yanında ihtiyarlamak istiyorum"— Turgut Uyar