" Nasıl yapacak bir şey yok? Dua var, Tövbe var, Şükür var, Zikir var…"Yazan admin / 10 Kasım 2014 "" Nasıl yapacak bir şey yok? Dua var, Tövbe var, Şükür var, Zikir var…""Dini sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"“Ben beddua biImem. AIIah her şeyi hakkıyIa biIendir, ona bırakıyorum.”""Sabır dostların makamıdır… – Uğur Koşar""Katlandığımız değil, râzı olduğumuz insanlar dostlarımızdır…"— İbrahim Tenekeci""Aşk,utanma ve çekinmenin olduğu yerde vardır." – Montaigne""Korkaklık şu soruyu sorar;Güvenli mi? Menfaatçilik şu soruyu sorar;Faydalı mı?""Rabbim! Her durumda, herkesten daha yakın ve anlayışlı olduğun için Sana şükürler olsun…""Vasiyetimdir Her şeyimi zamanın sahibine bırakıyorum Çünkü , ” İnna Lillahi ve İnna İleyhi Raci’un ” Ertuğrul Bayam""İnsan bazı günahlara, sakındığı ya da çok bildiği için değil; o günahla henüz"— Mehmet Deveci