" Ruh eşim de doğal olarak benim gibi üşengeç olduğu için biz hayatta buluşamayız.. Kader işte. :) "Yazan admin / 21 Aralık 2014 "" Ruh eşim de doğal olarak benim gibi üşengeç olduğu için biz hayatta buluşamayız.. Kader işte. 🙂 ""espirili aşk sevgi sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"Bir insan karakterinde samimiyeti barındırmıyorsa, onun konuştuğu dil hakikat değildir… Remzi Karakuş""“Allah’ım! Ya çektiğim sıkıntılara göre bana güç ver. Ya gücüm yettiği kadar sıkıntı”""“Söylenmesi gerekeni söylemeye değmiyor, Kulaklar kalbe uzak ise… Alın size mesafe!”""Anlatacak bir şeyi kalmadığı için değil. Anlatacak çok şeyi olduğu için susar insan… Can Murad Gürvil""Hayat bazen 'acaba' ihtimalinin verdiği heyecanla 'yine mi' hissinin verdiği…""Aldığı ürünün aynısını başka bir yerde daha ucuz fiyata gören bir kadının yaşadığı dramı; Bob Dylan""Eskiden iyilik yaparlardı söylemezlerdi. Sonra hem yapmaya hem de söylemeye başladılar. – Ömer bin Hâris""Her şeyden biraz kalır. Kavanozda biraz kahve, kutuda biraz ekmek, insanda biraz acı…! Turgut Uyar"