“Karısı astım olduğu için sigarayı bırakan adam ‘seni seviyorum’ demesede olur lan…”Yazan admin / 8 Şubat 2016 "“Karısı astım olduğu için sigarayı bırakan adam ‘seni seviyorum’ demesede olur lan…”"BAHO sözlerievlilik sözleriResimli sözlerBenzer Sözler"Günlük geçim telaşı çok yoğun diye , Seni unutanlardan eyleme Allah'ım…""Aynı dili konuşup hiçbir şey anlatamamaktansa, susup anlaşılmayı beklemek daha iyidir"— Kahraman Tazeoğlu"“El üstünde durmak için; Ölmek mi lazım?…”""“Kapıyı açan anneme o ‘Geldin mi?’ diye sormadan ondan önce davranıp ‘Evde misin?’ diye sordum.”""Acı çekmek, hayatta olduğunuzun işaretidir"— Kıymetini biliniz. Sinan Canan"" İnsanları birbirine kopmaz bağlarla sıkıca bağlayan, anlaşmalardan çok iyi niyet.." – Thomas More""Seni sessizken, sadece önemseyenler duyabilir. – Bernard Shaw""“İnsan kırgınlıklarını, üzüntülerini, geç kalışlarını, toplayıp toplayıp sonra onlardan büyük bir suskunluk yapıyor.”"