Sonra baktım, ağlayacak tek bir omuz bile kalmamış, bende koydum başımı kendi dizlerime, doya doya ağladım. Cahit sıtkı tarancı.Yazan admin / 30 Mayıs 2016 "Sonra baktım, ağlayacak tek bir omuz bile kalmamış, bende koydum başımı kendi dizlerime, doya doya ağladım"— Cahit sıtkı tarancıCahit Sıtkı Tarancı sözlerihüzünlü sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Düşündüğünü Söyle, Söylediğini Yap, Yaptığının Arkasında Dur; Ama Dikkat Et Sözünün Altında Ezilme! Mevlana""Bazen herşeyi unutup sadece sarılmak istersin; Ama birşey seni hep durdurur. Adı ne mi? Gurur… Can Yücel""Ne çok kaybediyoruz her şeyi! Mehmet Deveci""Temiz bir vicdan kadar yumuşak hiç bir yastık yoktur"— Fransız Atasözü"Eşeğe Haddinden Fazla Değer Verirsen Kendini Yarış Atı zanneder. . . !""Bazen biriyle fena halde arkadaş oluyorum, sonra biraz tanıyınca geçiyor. – Elif Şafak""Allah ne muradın varsa vermesin. Gönül bu, hayrı şerri bilmez, ister"— Hayırlısı neyse onu versin"Her kalp kendi içindeki çiçeğin kokusunu verir"— Abdulkadir Geylani