Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor “kansızlık” der, ben “sensizlik” derim. Edip CanseverYazan admin / 2 Mayıs 2017 "Bu aralar ellerim hep üşür benim. Doktor “kansızlık” der, ben “sensizlik” derim"— Edip CanseverAşk sevgi sözleriEdip Cansever sözlerimanalı sözlerResimli sözlerBenzer Sözler"Bir daha dünyaya gelsen ne olmak isterdin? diye sordular hikmet sahibine. – Güldü. “ Bir dahası yok! ” dedi.""Anladım ki; Allah insanların birbirinden ayrı değil, tek vücut halinde yaşamalarını istediğinden"— Tolstoy"Sen, seni seveni görmeyecek kadar körsen, o da sana sevgisini söylemeyecek kadar"— Can Yücel"" Boş silahtan değil, Boş insandan korkun; Şeytan içi boş silahı değil, Aklı boş insanı doldurur!"""Her İNSAN, kendine YAKIŞANI yapar..! Çünkü KALİTE, asla TESADÜF değildir..!""Önüne çıkana “Engel” dersen, takılıp düşersin; “Basamak” dersen, bir basamak yükselirsin…""Merhametinden vurulanların iyileşmesi zaman alır"— Remzi Karakuş"Saldırıyor kafir kahpenin dölü, Müslümanlar sanki mezarda ölü.. İslam toprakları oldu kan gölü"— Adnan Demirtürk