Herkesin hayatı bir roman olurdu ama benimki kesinlikle fıkra olur. AnonimYazan bulentbaki@gmail.com / 25 Mart 2026 "Herkesin hayatı bir roman olurdu ama benimki kesinlikle fıkra olur"— AnonimAnonim Sözleriderin sözlerMizahi SözlerResimli sözlerYaratıcılık SözleriBenzer Sözler"Kendinize Allah yolundakardeşler edinin…Çünkü onlar..Hz Ali (r.a.)""Üşengeç değilsin sadece mutsuzsun. Ve mutsuz insanlar yorgun olur, Hiçbir şey yapmak istemezler… Charles Bukowski""Helali istemek müminlere farzdır,haramı terketmek ariflere farzdır. Sufi,dünyayı da.. Abdullah ed-Dihlevi Hz.(k.s)""Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır. Ne yapsalar boş göklerden gelen bir karar vardır"— Sezai Karakoç"Bayanları edepsizliğe iten en büyük şey, beğenilme arzusudur..! Ümmü Seleme (r.a)""İçimdeki yangını ‘Nasip’ diyerek söndürüyorum.. – Mustafa Dolunay""Sukütunda bir sesi var ama; Onu anlayacak yürek lâzım. ..""Biz bizden razı olmadan, Allah bizden razı olur mu bilmiyorum…Faruk Yiğit"